Hoi! - Reisverslag uit Peking, China van Jip Toorn - WaarBenJij.nu Hoi! - Reisverslag uit Peking, China van Jip Toorn - WaarBenJij.nu

Door: jipvandentoorn

Blijf op de hoogte en volg Jip

22 Oktober 2011 | China, Peking

Hoi!
Ik ben vandaag in plaats van gisteren naar 798 art district gegaan, het was zo leuk! Het waren zegmaar allemaal hippe leuke winkeltjes en gallerietjes in oude fabrieksgebouwen... Ik heb wel hele leuke en mooie dingen gezien en ben nadat ik terugkwam meteen weer begonnen met tekenen (dat had ik eigenlijk de hele week nog niet gedaan!). Daarna ben ik naar een wijkje gegaan waar ze allemaal leuke vintagewinkeltjes hebben. Jammergenoeg kan ik hier eigenlijk niks kopen, want alles wat ik hier in mij backpack stop moet allemaal mee de Himalaya over!
Gisteren heb ik een heel rustig dagje gehad, ik heb zelfs een chinese massage gehad tegen mijn spierpijn van het kongfu-en hihi. Morgen ontmoet ik de groep waarmee ik naar Tibet ga.. Ik hoop dat ik het een beetje met ze kan vinden! Ik ben eigenlijk wel klaar om weg te gaan uit beijing, ik heb namelijk de meeste wijkjes wel gezien, en ik ben wel klaar voor nieuwe indrukken!
Morgen ga ik naar een nieuw hostel, en dinsdagavond vertrek ik met de trein naar Xi'an. Ik weet niet of ik in dat nieuwe hostel internet heb en of ik een internetcafe kan vinden, en ik weet ook niet hoe het in Xi'an zal zijn... Het kan dus zo zijn dat jullie een tijdje niets van me horen!
Ik hoop dat het allemaal goed gaat in Nederland, Groetjes uit China!

• 28 Oktober 2011 - 11:19

Angela:

klinkt goed Jip,super en leuk om ook jou avonturen mee te lezen!
    groetjes uit het verre Amsterdam niks aan herfstig hier!